سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مغلوب غفلت شود، دلش می میرد . [امام علی علیه السلام]
آموزش و پژوهش

در حال بروزرسانی(بروزرسانی 1-1 انجام شد)

بررسی ساختار پروتئین مورد نظر ما، پیشبینی ساختار سه بعدی یک پروتئین، تعیین عملکرد یک پروتئین و ویژگیهای متفاوت پروتئین که این پروتئین می تواند شناخته شده باشد یا اینکه پروتئین جدید و ناشناخته باشد. پایگاه داده نیز شرح داده شده و آموزش به صورت ساده و روان و قابل فهم برای همه می باشد.

به طور خلاصه مواردی که در بسته موجود است:

چگونگی دریافت اطلاعات مورد نیاز برای بررسی یک پروتئین و چگونگی جست و جوی اطلاعات مورد نیاز به صورت کامل

آشنایی با روشهای بیوانفرماتیکی برای پیشبینی و تعیین ساختار دوم و سوم از یک پروتئین

تعیین جایگاه های کاتالیتیکی و جایگاه های مهم در ساختار یک پروتئین

از این روش به راحتی میتوانید اطلاعات مفید و جالبی را برای پایان نامه ها، مقالات، سمینارها و ارائه ها ایجاد و اعتبار پروژه خود را بالا ببرید

ساختار سه بعدی

در صورتی که علاقه به خرید بسته آشنایی با روش داکینگ دارید اینجا را کلیک نمایید

دوستان عزیز در نظر داشته باشید که بسته داکینگ زیست آموزان شامل تعداد زیادی فایلهای تصویری آموزشی این روش به زبان فارسی و انگلیسی میباشد که با قیمتهای فراوان از سایت های داخلی و خارجی و شرکت در کلاسها تهیه و تدوین شده و با رفع ایرادات و تدوین به وسیله اعضای زیست آموزان با قیمت فوق العاده مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته تا شما محققان را در انجام پروژهای مختلف از جمله تعیین ساختار پروتئینها، طراحی داروها، برهمکنشهای مختلف و سایر موارد یاری نماید.

فایلهای تصویری که در این بسته به زبان فارسی میباشند همچنان در حال بروزرسانی میباشند ولی فایلهای انگلیسی آن آماده شده و در سایت بارگیری شده و هم اکنون شما عزیزان میتوانید آنها را با پرداخت مبلغ 23 هزار تومان از سایت زیست آموزان دانلود نمایید و علاوه بر این آموزشهای انگلیسی که کاملا گویا و قابل درکند برنامه های مورد نیاز شما عزیزان در انجام فرایندهای داکینگ نیز در این بسته وجود دارد اما… !!!!!!!!!!!

و اما تا چند روز آینده که فایلهای تصویری به زبان فارسی که در حال آماده سازی توسط گروه زیست آموزان است آماده شود قیمت بسته تغییر خواهد کرد و به 43هزار تومان تغییر خواهد کرد البته افرادی که این بسته را قبلا با مبلغ 23 هزار تومان تهیه نموده اند نیز لازم نیست مابه تفاوت قیمت را به زیست آموزان پرداخت نمایند و به رایگان این فایلهای جدید را دریافت خواهند نمود. این همان رسالت گروه زیست آموزان یعنی پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و دائمی زیست آموزان است.

پژوهشگران عزیز با توجه به اینکه بروزرسانی 1-1 از بسته داکینگ زیست آموزان انجام شد لذا قیمت این بسته به 30 هزار تومان تغییر یافت ولی عزیزانی که قبلا این بسته را تهیه نموداند این بروزرسانی ها به رایگان برایشان ارسال شد و ما اعضای زیست آموزان کمال تشکر را از ایشان به دلیل صبر و اعتمادشان داریم و این نوید را میدهیم که همچنین منتظر بروزرسانی های رایگان بعدی باشید و عزیزانی که هنوز بسته را تهیه ننموده اند بهترین فرصت قبل از تغییر بعدی قیمتهاست تا بسته ها را تهیه و بروزرسانی ها را به رایگان دریافت نمایند تا قیمت تمام شده بسته برایشان بسیار پایین بیاید.

http://www.zistamoozan.ir/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-5/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%81%D8%B9/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط علی اسکندری 97/5/31:: 1:10 صبح     |     () نظر