سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آموزش و پژوهش

بسته کتابها و داستانهای صوتی مجموعه بزرگ و جامع از داستانهای جذاب و جالب بین المللی میباشد که در دو فرمت متنی و صوتی برای تقویت گوش زبان آموزان در هر سطحی از زبان میباشد که علاوه بر اینکه شما عزیزان فایل متنی داستانها را میبینید به داستانش در آن واحد گوش فرا میدهید و علاوه بر اینکه با تلفظ صحیح کلمات و استفاده درست کلمات در جملات آشنا میشوید به تقویت بخش شنیداری زبان انگلیسی خود خواهید پرداخت و توجه داشته باشید که پژوهشگران طی تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده اند که بهترین روش یادگیری زبان یا هر مبحث دیگر استفاده از روشهای کاربردی و جذاب میباشد که باعث میشود یادگیری شما طولانی مدت بوده و به حافظه بلند مدت شما منتقل شود. مجموعه کتب و داستانهای صوتی کاری از زیست آموزان میباشد که با سختی و تلاش فراوان از سایتهای مختلف برای شما جمع آوری شده و اغلب این کتب صوتی و متن آنها با قیمتهای نسبتا بالا در سایتهای خارجی موجود بوده و اعضای گروه به صورت دسته جمعی و هزینه جمعی آنها را تهیه نموده اند. توجه داشته باشید که این مجموعه در 2 DVD و حجم حدود 8 گیگ میباشد که این حجم خود نشان دهنده کامل بودن و کامل بودن مجموعه میباشد. نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره شود اینکه این مجموعه خود از چند مجموعه هدفمند کوچکتر تشکیل شده که در پایین این مجموعه ها و تعداد کتب آن را برای شما شرح داده ایم:

مجموعه داستانهای صوتی

این مجموعه خود شامل 4 مجموعه کامل است از جمله:

  • داستانهای صوتی 1، 2) داستانهای صوتی 2، 3) داستانهای مصور انگلیسی 4) کتب زبان

1) داستانهای صوتی 1 مجموعه 28 قسمتی از کتابها و به همراه فایل های صوتی مربوط به این 28 کتاب میباشد و هر کدام از این کتب شامل چندین فایل صوتی میباشد که هر بخش کتاب را به صورت فایل صوتی برای شما عزیزان قرار داده ایم.

2) داستانهای صوتی 2 مجموعه 44 قسمتی از کتب و به همراه فایلهای صوتی مربوط به این 44 متاب میباشد.

3) داستانهای مصور انگلیسی مجموع 4 کتاب مصور تنها برای یادگیری بهتر شما و شامل 97، 104، 97 و 92 صفحه میباشد.

4) کتب زبان دارای سه سطح از جمله آغازین، سطح1 و سطح2 میباشد که سطح آغازین 7 کتاب و فایل صوتی همراهش، سطح1 6 کتاب و فایل صوتی همراهش و سطح2 شامل 3 کتاب میباشد. نکته ای که در اینجا لازم است برای شما معین کنیم این است که برخی از کتب این مجموعه کتاب تنها برای آموزش میباشد و فایلهای صوتی آنها از منبع اصلی و سورس آن موجود نبوده که اگر در آینده فایلهای صوتی از آنها توسط منبع تولید کننده آن در خارج تولید و تهیه شد به محض تهیه آن توسط گروه زیست آموزان آنها را به عنوان بروز رسانی برای تمام افرادی که بسته را قبلا تهیه نموده اند و در داخل بسته قرار خواهیم داد.

مجموعه کتب صوتی

این مجموعه نیز شامل دو بخش یا سطح میباشد: سطح پایه و سطح اول

سطح اول شامل 12 کتاب به همراه فایلهای صوتی آنها میباشد و همچنین شامل 6 کتاب تها میباشد

سطح دوم شامل 21 کتاب به همراه فایلهای صوتی همراه با این کتابها میباشد

امیدواریم با تهیه این مجموعه بتوانید سطح زبان خود را چند سطح بالاتر ببرید و ما اعتقاد داریم که در صورت استفاده از این کتب علاوه بر لذت بردن از داستانهای فوق العاده زیبا، سطوح زبان خود را چند سطح بالا خواهیم برد و نکته مهم آن این است که میتوانید این کتب و فایلهای صوتی همراهشان را در تلفنهای همراه خود ذخیره و در زمانهای سوخته خود به راحتی از آنها استفاده نمایید.

نکته مهم اینکه هر گونه تغییر قیمت به دلیل بروزرسانی و یا آموزش بیشتر و در واقع کاملتر و جامع تر شدن بسته ها شامل حال افرادی که قبلا از بسته ها خریداری نموده اند نخواهد شد و تمام بروز رسانی ها به رایگان برای مشتریان سابق (به دلیل اعتماد و صبوری ایشان) ارسال خواهد شد.

توجه نمایید که قیمتهای بسته های گروه زیست آموزان در مقابل زمان و هزینه هایی که صرف مینماییم ناچیز است ولی این رسالت ماست و ما هر در آمدی که از این طریق به دست آوریم دو مرتبه خرج در آموزش عمومی مردم و تهیه فایلها و آموزشها و بالا بردن کیفیت گروه خواهیم نمود و تنها خواسته ی ما از شما در قبال زحمات گروه زیست آموزان این است که با معرفی ما به حداقل 10 نفر از افرادی که گروه را نمیشناسند و یا در آن عضو نیستند از ما حمایت نمایید. با تشکر از شما عزیزان. شاد، موفق و پیروز باشید

در صورت هر گونه سوال میتوانید به شماره 09392038685 (علی اسکندری) پیامک بدهید.

عزیزانی که علاقه به تهیه این بسته ارزشمند دارند میتوانند با ارسال پیامک حاوی نام و نام خانوادگی، نام بسته مورد نیاز، آدرس کامل و کد پستی  به شماره های 09129407089 و یا 09039407089 مرحله بعدی تهیه این بسته را به صورت پیامک دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که این بسته  در 1 DVD به قیمت 24000 تومان در سایت زیست آموزان قرار داده شده است و هزینه ارسال این بسته توسط گروه زیست آموزان تقبل میشود.


http://www.zistamoozan.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C/

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط علی اسکندری 97/5/31:: 1:3 صبح     |     () نظر