سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
آموزش و پژوهش

زندگی انسانها همون چیزیه که تفکر و تصور انسان اونو ساخته! بزرگترین دانشمندا بزرگترین جراحان بزرگترین فیلسوفها بزرگترین شاعرا و نویسنده ها همه و همه شاگردای این مفهوم بزرگ هستند. شما همون شخصی میشید که اکثر اوقات به آن فکر میکنید.

برایان تریسی و بسیاری از دانشمندان و افراد موفق که توانسته اند به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کنند همه و همه به این اصل و این قانون اشاره کرده اند و همگی به اتفاق از یک قانون سخن گفته اند که میتواند زندگی انسانها و افراد جویای موفقیت را متحول نماید.

البته طبق بررسیهایی که اعضای گروه زیست آموزان به عمل آورده بسیاری از انسانها تصور مینمایند که تصور و تفکر انسانها خود به تنهایی بر بسیاری از مشکلات فائق خواهد آمد ولی عزیزان توجه داشته باشید که منظور و مقصود از تفکر و تصور این است که وقتی انسانها به موضوعاتی بیش از حد معمول تفکر نمایند خود به خود تمام رفتار و فعالیتهای انسان و حتی تمام افرادی که در اطراف ما هستند و حتی تمام اجزای بدن انسان از لحاظ بیولوژیک به گونه ای فعالیت خواهند نمود که راحت تر مارا به موضوع مورد علاقه ما برساند. همین موضوع گاهی توسط مشاوره ها به صورت غیر مستقیم به عنوان برنامه مطالعاتی به ما القا میشود و مشاوره ها به ما میگویند عکس دانشگاه یا هدف خود را در مکانی که مطالعه و یا هر مکانی که محل تلاش خود برای رسیدن به هدفتان است، در محلی که مدام دیده شود بچسبانید تا مدام در ذهن شما بوده و ملکه ذهن شما شود! این موضوع هم بر میگردد به همین قانون. این قانون آنقدر موثر است و زندگی بزرگان زیادی را متحول نموده که کتب بسیاری با موضوعات مختلف ولی درونمایه مشترک نوشته شده که یکی از معروفترین آنها همان کتاب معروف و محبوب راز میباشد.

در این بسته برایان تریسی با بیان بسیار ساده و صمیمی این قانون را به صورت کاملا کاربردی بیان نموده و سپس توسط صداپیشه های معروف و محبوب داخلی به زبان شیرین فارسی بیان شده و شما عزیزان میتوانید از گوش دادن این فایلهای صوتی لذت ببرید و امیدواریم به خواست خودتان این فایلها باعث موفقیت و تحول شما شود.

این بسته شامل 5 فایل صوتی است که به ترتیب شامل 13 دقیقه و 40 ثانیه، 15 دقیقه و 23 ثانیه، 17 دقیقه و 16 ثانیه، 14 دقیقه و 50 ثانیه و 11 دقیقه و 50 ثانیه میباشد که در مجموع 73 دقیقه فوق العاده مفید خواهد بود.

 

در صورت هر گونه سوال میتوانید به شماره 09392038685 (علی اسکندری) پیامک بدهید.

 http://www.zistamoozan.ir/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط علی اسکندری 97/5/31:: 1:4 صبح     |     () نظر